دومین نشست از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی با موضوعات نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی، شیوه‌های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن، نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه‌حل‌یابی مسائل کشور و نقش‌پذیری نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش روجا نیوز از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست روز سه‌شنبه (۲۷تیرماه) از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در محل سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس شورای اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، اولین نشست از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی با موضوعات مفهوم‌شناسی حکمرانی قرآنی، نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه‌حل‌یابی از مسائل کشور، نقش‌یابی نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی در کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، در اولین نشست از سلسله نشست‌های حکمرانی قرآنی حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان و علیرضا معاف به عنوان کارشناس نظرات خود را اعلام کردند.