استاندار فارس اظهار کرد: خوشبختانه مردم شیراز بار دیگر شکوه و عظمت خود در روز جهانی قدس را به رخ جهان کشیدند و و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش روجا نیوز، محمدهادی ایمانیه، در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس هم ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم، گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال با حضور پور شور و بی سابقه مردم برگزار شد.

استاندار فارس اضافه کرد: دل همه مردم ایران، استان فارس و شیراز از این اقدام وحشیانه رژیم غاصب وستمگر صهیونیستی به درد آمده است و همه علاقه دارند به نحوی به این مردم ستم دیده کمک کنند، اما متاسفانه موانع عرفی، قانونی و عملیاتی وجود دارد که مردم نتوانسته اند در میدان عمل وارد شوند و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار خود را از این رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

ایمانیه اظهار کرد: خوشبختانه مردم شیراز بار دیگر شکوه و عظمت حضور خود را در روز جهانی قدس به رخ جهان کشیدند و و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

استاندار فارس در باره مشکل سیستم صوتی مسیر راهپیمایی هم گفت: سیستم صوتی بعد از سال ها در حال بهسازی و خوشبختانه مشکل آن در حال رفع شدن است و سیستم صوتی مابین میدان شهدا (شهرداری) تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و چهارراه پیروزی (سه راه نمازی) تا چهارراه ۱۵ خرداد بهسازی شده است و سیستم صوتی مسیر بلوار زند حدفاصل، میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا هم با یاری خداوند متعال طی ۲ ماه آینده و سیستم صوتی مسیر بلوار زند حدفاصل، میدان امام حسین (ع) تا میدان نمازی تا چهار ماه آینده اجرایی می شود.

  • نویسنده : اعظم صفری