سخنگوی شهرداری شیراز در دوازدهمین گزارش هفتگی عملیات آسفالت از آسفالت‌ بیش از ۳۳ هزار مترمربع معابر طی هفته دوازدهم در شیراز خبر داد.

به گزارش روجا نیوز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته دوازدهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۳ هزار و ۱۷۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴ هزار و ۱۴۷ تُن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۵ و ۷ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در فرعی‌های شهرک امام موسی‌کاظم(ع) و خیابان آبخوان در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴، متین غربی و کوچه ۴ گلخون در منطقه ۶، فرعی‌های ستایش و بزین در منطقه ۱۰ و باند شرقی بولوار دکتر شریعتی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در کوچه‌های ۱۹ و ۲۹ محراب و بولوار دریانور در منطقه ۲ نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۲ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۵۷۹ هزار و ۵۱۷ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۷۲ هزار و ۷۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

 

  • نویسنده : اعظم صفری