مدیرکل صمت فارس در دیدار با سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس بر ضرورت لزوم بهره مندی از ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور نخبگان و فناوران بسبیج علمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار روجا نیوز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و معاونین روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با هدف ارتباط مستمر اداره کل صمت با مجید میکائیلی رییس سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس ، معاونین و همکاران با آنها دیدار، گفتگو بحث و تبادل نظر و از زحمات این مجموعه تشکر کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: ضرورت لزوم بهره مندی از توانمندیها و  ظرفیت‌های بسیج و

کمک به تسریع امور واحدهای تولیدی؛ صنعتی، معدنی،  تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاریهای دوجانبه دراولویت کار اداره کل صمت قراردارد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت ها و ارتباطات با مجموعه های علمی و پژوهشی حمایت از شرکت ها و طرح های دانش بنیان  صنایع مادر و شرکت های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می پذیرد.

میکائیلی رییس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس دراین نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش آفرینی دراقتصاد دانش بنیان را برشمرد و گفت این اصول ازجمله تقدم نقش تسهیل گری و تنظیم گری نسبت به تصدی گری، مردمی سازی، کمک سازی به دولت،الگو سازی، درآمد سازی، تمرکز بر عرصه های اولویت دار و گلوگاهی براساس زنجیره ارزش، حضور و نقش آفرینی و بهره گیری از ظرفیت ها است.