رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز از برگزاری سومین گردهمایی استانی رابطین HSE با محوریت ایمنی و آتش نشانی در شیراز خبر داد.

به  گزارش روجا نیوز ،هادی عیدی پور گفت: سومین گرد همایی استانی ویژه رابطین HSE دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی شیراز در سطح استان فارس در شیراز با حضور رئیس و مدرسین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در روز یکشنبه مورخه ۲۳ مهرماه در شهر شیراز برگزار شد.

این دوره به مدت ۲ روز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آتش نشانی شیراز، بصورت تئوری در مجتمع ولایت علوم پزشکی و عملی در سایت آموزش و تاکتیک سازمان آتش نشانی شیراز برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی گفت: گردهمایی با این محوربت  اعم از: مدیریت حوادث حریق و کنترل و مهار آتش ،آشنایی با ایمنی در کار با مواد شیمیایی و الکتریکی و تکنیک های مورد نیاز برای پیشگیری از حوادث، آشنایی با روش های بازرسی ایمنی و آتش نشانی، بررسی اصول ایمنی و چگونگی تهیه نقشه های خطر، شناسایی و کاربرد ابزارآلات و تجهیزات آتش نشانی، شناسایی سیستم های اعلام و اطفاء حریق دستی و خودکار، برگزاری کارگاه های عملی کار با خاموش کننده های دستی ، نجات از کانال دود و… به کار خود پایان داد.

  • نویسنده : اعظم صفری