فعالیت های عمران روستایی بنیاد مسکن به روستای احمد آباد فیروز آباد رسید ، این عملیات در سطح ۱۱۰۰ متر مربع دراین روستا اجرایی شده است.

به گزارش روجا نیوز، محمد ناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد گفت : این عملیات از محل اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان انجام شده و تاثیر بسزایی در افزایش رضایتنمندی روستاییان دارد.
محمد ناصر کریمی در گزارشی با ترسیم سیمای عمران روستایی در این شهرستان اظهار داشت : تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۴ روستا با اعتباری به مبلغ ۶۲۰۰ میلیون ریال از جمله کارکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان است.
کریمی در ادامه گفت : اجرای بهسازی معابر شامل اجرای بیش از ۲۰ هزار متر مربع آسفالت در روستاهای مراد آباد؛ کمال آباد؛ حسین آباد سرگر و جایدشت با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیاد ریال نیز در این شهرستان به سرانجام رسید.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد اضافه کرد : اجرای بهسازی معابر شامل زیر سازی تک لبه کانیو در ۱۳ روستای شهرستان از محل اعتبارات استانی و ملی بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و اجرای عملیات آماده سازی معابر زمینهای واگذاری بنیاد از محل اعتبارات بند (الف ) فروش زمین به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال در روستاهای جهاد آباد؛ مراد آباد؛ سرگر؛ روز بدان ؛ آب قلات و بایگان بخشی از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در این شهرستان است .

  • نویسنده : اعظم صفری