آیین افتتاحیه طرح های عمران روستایی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ حضرت اما(ره) در شهرستان خرمبید با حضور مهندس هادی پور فرماندار این شهرستان و هئیت همراه ترتیب یافت.

به گزارش روجا نیوز، این مراسم همچنین با حضور رؤسای ادارات ، مدیران و سایر اقشار همراه بود و فاز یک پروژه بهسازی عمرانی روستای هدف گردشگری قصر یعقوب از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم بید به بهره بردار یرسید.

این طرح از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۳۱/۸ ميليارد ریال تامین اعتبارشده و فاز یک این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴/۳ میلیارد ریال جهت سنگ فرش جداره سازی با کاهگل مصنوعی و همچنین با سنگ لاشه نما دار ، نماچینی با اجر ماشینی اجرا شده است.

تهیه و نصب پل فلزی وهمچنین دال بتنی سنگ حکمی کف استخر وسنگ پلاک سرستون نمادها ، اجرای بلوک سیمانی و همچنین لایه زیراساس که به عنوان نمادین اجرا شده است زیبایی خاصی به این طرح داده است.
مهندس هادی پور فرماندار شهرستان خرم بید در حاشیه این مراسم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن ، اجرای طرح های زیر بنایی را یکی از رویکردهای دولت برای جذب گردشگران به ویژه در اقلیم متنوع این شهرستان دانست.

بهرام دوستی روشن مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم بید نیز با تقدیر از حضور فرماندار ، درخواست تامین اعتبار جهت تکمیل محور اصلی پروژه بوم گردی و اجرای آسفالت مشارکتی روستا که در صورت آماده بودن زیر ساخت آسفالت آن اجرا می شود را مطرح کرد.

 

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : دریافتی