با همت خیرین عرصه ی سلامت استان فارس و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه ۱۳۶ تفاهم نامه به ارزش ۵۴۳میلیارد تومان در یکسال اخیر در مجمع خیرین تامین سلامت فارس منعقد شد.

به گزارش روجا نیوز،علی اکبر رامجری با اشاره به گستردگی فعالیت خیرین در استان فارس بخصوص در مناطق کم برخوردار گفت: در استان فارس خیرین با دیدگاه نیک اندیشانه و آینده نگر، در ابعاد مختلفی همچون حمایت ، ساخت ، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعال بوده اند و دستاوردهای تاثیرگذار و شگرفی در زمینه های مختلف از جمله امور بهداشتی ، درمانی داشته اند.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در ادامه گفت : خیرین همواره با مشاوره ی کارشناسان مجمع خیرین در شیراز و شهرستانها از بسترهای مناسب انجام کارهای خیر در حوزه ی سلامت مطلع میشوند و با توجه به خلاء های موجود ، کاری همسو با نیتشان انتخاب واجرا می کنند.

علی اکبر رامجری با اشاره به آمار عملکرد موفق خیرین گفت: طی یکسال اخیر ۳۶ تفاهمنامه در شیراز و ۱٠٠تفاهمنامه در دفاتر شهرستانهای استان منعقد گردیده ، این تفاهمنامه ها شامل ۲۱مورد اهدای ملک، اجرای ۳۶طرح عمرانی، ۶۶مورد اهدای تجهیزات، اهدای ۳ دستگاه آمبولانس و ۱۰نوع اقدام حمایتی بوده است.

 

وی افزود، علاوه براین فعالیتها ۵۸۰۰بیمارنیازمندبا اهدای وام قرض الحسنه،کمک بلاعوض،معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار با اعتباری بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان حمایت شده اند.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، با موفق برشمردن کارهای خیرین از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوب کشور ((مرکز آنکولوژی مهر))به عنوان شاخص ترین کار خیرین در سال گذشته یاد کرد و خاطر نشان شد امسال نیز بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور که با همت خیرین ساخته شده به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است خیرین و مردم شریف استان فارس می توانند برای پیوستن به خیل نیک اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در کارهای خیر حوزه سلامت با کارشناسان مجمع خیرین تامین سلامت با شماره ی ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس حاصل کرده و از فضا و فرصت های کارهای خیر اطلاع کسب شود.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : در یافتی