مدال طلای ششمین نمایشگاه ابتکارات والمپیاد کشوری رباتیک و مکاترونیک آرموکاپ (ARMO CUP) به همراه جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیهturkish inventors and innovators network) ) به تیمی از استان فارس رسید.

به گزارش روجا نیوزمدال طلای ششمین نمایشگاه ابتکارات والمپیاد کشوری رباتیک و مکاترونیک آرموکاپ (ARMO CUP) به همراه جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیهturkish inventors and innovators network) ) به تیمی از استان فارس رسید.
اعضای این تیم احمد ابراهیمی، سروش سلیمی، سلمان صدیقی، مصطفی صدیقی و علیرضا رضائیان بوده و این افتخار را به سرپرستی احمد ابراهیمی برای استان فارس و ایران رقم زدند و جوایز خود را نیز امروز دریافت کردند.
گفتنی است ششمین دوره نمایشگاه ابتکارات والمپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری آرموکاپ (ARMO CUP) با حضور۳۵۲ شرکت‌کننده از سراسر کشور با هدف شناسایی و تشویق مخترعان، پژوهشگران با مرکزیت دانشگاه آزاداسلامی در مجتمع اکومال کرج برگزار شد.
این دوره از مسابقات در هفت لیگ نمایش آزاد، اختراعات و نوآوری، ابداعات و ابتکارات، دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ربات بولینگ و لیگ مهندسین برای ششمین دوره متوالی برگزار شد و جوایز تیم‌های برنده در بعضی از بخش‌ها امروز اعطا شد.
این تیم با اختراعی در حوزه مهندسی پزشکی (ویژه افراد ناتوان جسمی از جمله معلولان و جانبازان و … ) موفق شد مدال طلای ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) را در پایان سال ۱۴۰۲ کسب و فروردین سال ۱۴۰۳ جوایز ویژه این بخش را دریافت کند.
در مجموع بخش ویژه شامل دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ابداعات و ابتکارات و ثبت اختراع مخترعین نیز با نظر داوران، جایزه ویژه ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) به این تیم به سرپرستی احمد ابراهیمی اعطا شد و موفق به کسب جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه ( turkish inventors and innovators network ) نیز شدند.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : در یافتی