نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم به حول قوه الهی با توجه به حمایت امت مسلمان جهان و مردم آزادی خواه دنیا در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز قدس که باعث روحیه و پایداری، ملت مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد، بزودی شاهد نابود شدن رژیم صهیونیستی باشیم.

ابراهیم عزیزی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز گفت: امروز بیش از ۱۸۰ روز است که شاهد وحشیانه ترین و غیر انسانی ترین حملات بر پیکره فلسطین و مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز جهانی قدس نه تنها در ایران بلکه تمام جهان فرصت است تا مردم آزادی خواه دنیا اعلام انزجار خود را از این رژیم منحوس کودک کش را اعلام دارند و خواهان پایان دادن به نسل‌کشی در این حملات ددمنشانه که دل هر انسانی در اقصی نقاط جهان به درد می آورد، باشد.

عزیزی افزود: امروز فریاد مردم در ایران، فارس و شیراز در اعلام انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی رسا تر همیشه بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ و پرشور تر از همیشه مردم شیراز نشان از قلب های مردم از این حرکت وحشیانه به درد آمده و مشت های گره کرده نشان داد که مردم که تا پای نابود کردن این فرزند ناخلف آمریکا به میدان آمده اند، ایستادگی می کنند.

وی افزود: تمام مردم دنیا ماه ها کشتار بی رحمانه کودکان غزه را می‌بیند و این سکوت جوامع بین اللملی در این نسل کشی روح آنان را پیش از پیش آزار داده است در روز قدس، همه دنیا حامیان غزه و کودکان غزه خواهد بود و برای از بین بردن رژیم قاتل و غاصب صهیونیستی به خیابان ها آمده اند و از مردم بی دفاع غزه حمایت خواهند کرد.

عزیزی در ادامه گفت: امیدوارم به حول قوه الهی با توجه به حمایت امت مسلمان جهان و مردم آزادی خواه دنیا در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز قدس که باعث روحیه و پایداری، ملت مظلوم فلسطین و غزه خواهد شد، بزودی شاهد نابود شدن رژیم صهیونیستی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ملت همیشه در صحنه فارس و شیراز با حضور و حمایت خود از مظلومیت غزه، بار دیگر ثابت کردند که مهربانی و انسان دوستی و در این استان غالب بر همه امور و اتفاقات است.

  • نویسنده : اعظم صفری