شهردار شیراز گفت: امروز مرزها دیگر معنای زیادی ندارد و مرزهای جمهوری اسلامی هم فقط به همین چارچوب کشور مربوط نمی شود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مرزهای حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده و مسلمان است.

به گزارش روجا نیوز، محمدحسن اسدی، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز شاهد حضور پرشور همه مردم در کل کشور و حتی در کل کشورهای جهان اسلام هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری حتی کل دنیا در این مراسم حضور می یابند و شاهد حضور مردم کشورهای غیر مسلمانان هم خواهیم بود.

شهردار شیراز اضافه کرد: در ۶ ماه گذشته رژیم غاصب ددمش و کودک کش صهیونیستی، چند ده هزار نفر را در غزه به خاک و خون کشید و به مردم بی پناه، مظلوم و ستمدیده غزه ظلم و ستم روا داشت.

وی گفت: امروز مرزها دیگر معنای زیادی ندارد و مرزهای جمهوری اسلامی هم فقط به همین چارچوب کشور مربوط نمی شود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مرزهای حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده و مسلمان است.

اسدی با تاکید بر اینکه امروز مستشاران نظامی کشورمان عزیزان مان در سپاه قدس در کشور سوریه به وظیفه اسلامی، دینی و مردمی خودشان عمل می کردند، متاسفانه مورد آماج بمب و موشک قرار گرفتند، تاکید کرد: کنسولگری ایران جزیی از خاک ایران بوده است و این اتفاق برای ما قابل تحمل نیست و مقام معظم رهبری و سایر مسئولین در این رابطه موضع گیری کردند.

وی گفت: امروز مردم واقعا با دل و با جان با تمام وجود در صحنه حاضر شدند و امیدوارم که این اتحاد و انسجامی که وجود دارد استمرار داشته باشد و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی مردم غیور و آزاده فلسطین باشیم.

  • نویسنده : اعظم صفری