مدیر شعب بانک سینا در استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: دریافت تسهیلات بانکی بدون سود و کارمزد در شعب بانک سینا در سراسر کشور قابل انجام است.

به گزارش روجا نيوز، بابک رستگاری، گفت: ارائه تسهیلات بدون سود همواره مورد توجه و دغدغه مشتریان نظام بانکی در کشور است.

مدیر شعب بانک سینا در استان فارس و کهکیلویه و بویر احمد اظهار کرد: مردم به دنبال دریافت تسهیلات با کمترین سود هستند و می خواهند تسهیلات را بر اساس شرایط منعطف بهتری، تسهیلات دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم علاقمند هستند دوره بازپرداخت خود را با اختیار بیشتری انتخاب کنند و در میزان اقساط دخل داشته باشند، تاکید کرد: طرح آفتاب یک طرح ارائه تسهیلات بدون سود است که در بانک سینا ارائه می شود و این مهم هم در راستای جهاد تبیین و توجه فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است.

رستگاری با تاکید بر اینکه در این طرح بدون ایجاد سقف در تخصیص منابع، گام در محرومیت زدایی و رفع موانع جهت امید آفرینی برداشته شده است، تاکید کرد: در این طرح تسهیلاتی شرایط واگذاری امتیاز طرح به دیگران فراهم است و افراد می توانند به امتیاز خود را به دیگری واگذار کنند.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از واریز و برداشت از کارت خود افراد می توانند میانگین حساب خود را در کنترل داشته باشند، افزود: در این طرح افراد حقیقی و حقوقی می توانند تحت پوشش قرار گیرند.

وی افزود: مشتریان برای دریافت این تسهیلات باید حساب قرض الحسنه با موجودی حداقلی ۵٠٠ هزار ریال افتتاح کنند و بر حسب میانگین یک ماهه تا یک ساله درخواست وام خود را ثبت کنند.

رستگاری با اشاره به اینکه شرکت ها و کارخانجات می توانند حساب جاری خود را در این بانک تعریف کرده و بر اساس کد تعریف شده به پرسنل خود بر اساس شرایط تسهیلات طرح آفتاب تسهیلات ارائه کنند، یادآور شد: سقف وام پرداختی به افراد ٣٠٠ میلیون تومان است و مدت سپرده گذاری بین یک تا ١٢ ماه خواهد بود و مشتریان متقاضی طرح آفتاب پس از افتتاح حساب می توانند بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه این حساب درخواست وام کنند.

اوادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی با توجه به میانگین موجودی از ۱۳ تا ۱۴۷ درصد معدل سپرده قابل پرداخت است.

وی همچنین دوره بازپرداخت طرح آفتاب را از حداقل ۶ ماه تا حداکثر ۴٨ ماه دانست.

رستگار خاطر نشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر طرح آفتاب می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.
  • نویسنده : اعظم صفری