رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از حضور ۸۵ شرکت دانش‌بنیان، استارتاپ و خارجی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل خبر داد.

به گزارش روجا نیوز، “وحید قربانی” با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای تهران تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و دیگر مسوولان، ۲۷ آذر همزمان با روز ملی حمل ونقل با حضور ۳۱۶ شرکت کننده بخش خصوصی و دولتی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) به مدت سه روز برگزار می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: این نمایشگاه با وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره های گذشته بی سابقه است برگزار خواهد شد.

قربانی افزود: رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت های ایران خودرو، نامیکران، شایان، فردا و خودروهای برقی و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط انجمن ها و اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان ها و شرکت های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، برگزاری نشست های تخصصی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.

قربانی ادامه داد: آغاز نخستین رالی تور کشنده های سنگین از تهران در محل نمایشگاه و پایان در شهر اراک با حضور بیش از ۴۰ خودرو سنگین توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر برنامه های نمایشگاه در هفته حمل ونقل است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنابع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی که از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در نیم طبقه شبستان مصلی تهران برگزار می‌شود، با کارگاه‌های آموزشی مختلفی همراه است.

وی افزود: راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع‌ وابسته برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش در روز ۲۷ آذرماه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ارایه می‌شود. همچنین، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف ۲۸ آذر ماه توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارگاه استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای برای عملیات تعمیر و نگهداری زمستانه با تمرکز بر پر کردن چاله‌ها ۲۹ آذر توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارایه خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان تحت عنوان الزامات ترافیکی ۲۸ آذر ماه توسط کمیسیون تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ارایه می‌شود.