فرماندار گناوه با بیان این که گناوه ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد ، گفت: طرح توسعه بندر ریگ با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد.

به گزارش روجا نیوز ، محمدتقی صفری  از راه اندازی شرکت عمل‌آوری ماهی و میگو در شهرک صنعتی ریگ خبر داد و افزود: این مجموعه با ظرفیت سه هزار تن، اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرک صنعتی بندرریگ در حال احداث است.

فرماندار گناوه تصریح  کرد که در دولت سیزدهم براساس نیازهای مهمی که شهرستان داشته اولویت بندی و تامین بودجه شده است و افزود: برخی از آنها نیز افتتاح و برخی دیگر درحال اجرا است.

صفری گفت: طرح توسعه این بندر به عنوان ابر طرح بنادر و دریانوردی کشور با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال احداث است.

وی در ادامه تاکید کرد که گناوه ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و افزود : گناوه در حوزه صنعتی نیز دارای زیر ساخت های ارزشمندی است.

صفری اجرای باند دوم جاده ساحلی گناوه – بوشهر، گناوه – گچساران، جاده ساحلی مال خلیفه، پل سیدرضا، چندین چمن ورزشی مصنوعی، گازرسانی و برق رسانی را از دیگر طرح های مهم در این شهرستان نام برد.

شهرک صنعتی بندر ریگ تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر است.

منبع: شیلات نیوز