مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب با شعار «به کتاب‌هایت بال بده» با توجه به استقبال خوب مردم نیک‌اندیش فارس تا 15 دی‌ماه 1402 ادامه دارد.

به گزارش روجا نیوز، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس عنوان کرد: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب با شعار  به کتاب‌هایت بال بده» که از ۲۰ مردادماه آغاز و تا ۲۴ آبان‌ماه ادامه پیدا کرده بود، با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم نیک‌اندیش فارس تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی: اولین جشنواره مردمی نذر کتاب استان فارس، با حضور مقامات ارشد استان از ۲۰ مردادماه آغاز شد و تا پایان مرحله اول آن، ۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۴۴۹۷ خیّر آگاهی و دانایی در استان بیش از ۱۳۱ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس تقدیم کردند.

فیروزی افزود: ارزش ریالی کتاب‌های اهدایی در بازه زمانی تقریبا ۳ ماهه این رویداد، بیش از هفتاد میلیارد ریال برآورد شده‌است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس تصریح کرد: نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب در استان فارس با شعار «به کتاب هایت بال بده» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز و تا ۱۵ دیماه ۱۴۰۲ تمدید شده‌است.
وی یادآور شد: علاقه مندان می توانند از این فرصت استفاده کرده و کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های عمومی استان فارس اهدا نمایند و در این امر خیر مشارکت کنند. آدرس کتابخانه های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

  • نویسنده : اعظم صفری