آیین نمادین توزیع شیر رایگان با عنوان «نقطه شروع سلامتی» در آموزشگاه حاج مجید یقطین (جعفر قمشه ای) شهرک قصرقمشه برگزار شد.

به گزارش  روجا نیوز، آیین نمادین توزیع شیر رایگان با عنوان «نقطه شروع سلامتی» در آموزشگاه حاج مجید یقطین (جعفر قمشه ای) شهرک قصرقمشه برگزار شد.

در این مراسم که صبح دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲ به مناسبت سال تحصیلی برگزار شد، از سوی شرکت لبنیات رامک ۳۸۰۰ عدد شیر پاکتی ۲۰۰ سی سی کم چرب به صورت رایگان در میان دانش آموزان توزیع شد.

بر این اساس، از امروز دوشنبه ۱ آبان در ۴ منطقه آموزش و پرورش شهرستان شیراز و منطقه ارژن حدودا به تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز روزهای زوج(شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) توزیع شیر رایگان آغاز شد.

با توجه به این اقدام، شرکت رامک در اجرای مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می داند در کنار دانش آموزان (مخصوصا دانش آموزان دختر) باشد.

یادآور می شود: در این طرح که با عنوان «نقطه شروع سلامتی» اجرا می شود، شیر استریل پاکتی ۲۰۰ سی سی کم چرب در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

آموزشگاه حاج مجید یقطین با تراکم بالا و تحصیل ۳۱۰ دانش آموز دختر نخستین ایستگاه توزیع شیر از سوی شرکت لبنیات رامک انتخاب شد.

در این مراسم افزون بر توزیع شیر از سوی شرکت رامک، برنامه های متنوعی از جمله مسابقه و سرگرمی برای دانش آموزان برگزار شد و در پایان مراسم علاوه بر بر توزیع شیر، هدایایی از سوی این شرکت خوشنام به دانش آموزان داده شد.

 

  • نویسنده : اعظم صفری