همزمان با هفته دفاع مقدس از فرزندان شهید و جانباز اداره محیط زیست شیراز تقدیر به عمل آمد، محیط بانان و کارکنان محیط زیست شیراز ضمن تجدید میثاق با آرمان های دفاع مقدس بر لزوم تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

به گزارش روجا نیوز، همزمان با هفته دفاع مقدس از فرزندان شهید و جانباز اداره محیط زیست شیراز تقدیر به عمل آمد، محیط بانان و کارکنان محیط زیست شیراز ضمن تجدید میثاق با آرمان های دفاع مقدس بر لزوم تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

کامران اسلاملو در حاشیه این مراسم با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یاد آور شد: در دوران دفاع مقدس، مردم ایران با ایستادگی و مقاومت خود، نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند از آن‌ها به سادگی پیروزی را بگیرد و همچنین نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند از آن‌ها اراده و ایستادگی را بگیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز افزود: هفته دفاع مقدس تجلیلی از خلقت‌ها و افتخارات بی‌پایان در طول این جنگ هشت ساله است، این هفته، یک فرصت بزرگ برای ماست تا به قهرمان خود در خط مقدم تجلیل کنیم و خدمات عظیمشان را در مسیر دفاع از کشورمان گرامی بداریم.

وی گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین و پربارترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ این کشور به عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم و تجاوز خارجی به ثبات و پایداری کشور تبدیل شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز با اشاره به فعالیت مستمر بسیاری از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران و همیاری آنان در کنار خادمان محیط زیست افزود: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و … بوده است.

وی ادامه داد: ظرفیت و توانمندی‌های مادی و معنوی ملت ایران با قدرت بالای بسیج گری امام خمینی (ره) سرنوشت جنگ را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از خانواده شهدا و ایثارگران و فرزندان شهید و جانباز اداره محیط زیست شیراز تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : دریافتی