در راستای اجرای طرح زیباسازی و نوسازی مدارس، برای اولین بار در سطح منطقه 11 شهرداری شیراز، عملیات آسفالت معابر و محوطه مدارس این منطقه آغاز شد.

به گزارش روجا نیوز، علی فراشائیان از زیباسازی و آسفالت برخی مدارس محروم منطقه خبر داد و گفت: در راستای جهش آسفالت پیرو مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز برخی مدارس محرومِ منطقه ۱۱ آسفالت خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به اینکه یکی از اولویت های عمرانی و بهسازی منطقه ۱۱، محیط آموزشی و فرهنگی سطح منطقه است عنوان کرد: بیش از ۲۰ مدرسه در سطوح مختلف و بیش از ۲۰ مرکز فرهنگی در منطقه ۱۱ است که زیبا سازی و فضا سازی این مراکز به دلیل حضور دانش آموزان و آینده سازان از اولویت های شهرداری منطقه یازده میباشد . در همین راستا، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم عملیات آسفالت معابر و محوطه سایر مدارس محروم سطح منطقه را نیز به طور مستمر اجرا کنیم تا شاهد ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی در این منطقه باشیم.
گفتنی است مدرسه شهدای کوی آزادگان با تعداد بیش از ۷۵۰ نفر در دو نوبت صبح و عصر پسرانه و دخترانه به عنوان اولین مدرسه در طرح جهش آسفالت قرار گرفته است و لیست مدارس محروم به نوبت از طرف معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه یازده در دستور کار است.

  • نویسنده : اعظم صفری