نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران پیامی صادرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، شجره طیبه ای که به فرمان حضرت امام (ره) جان گرفت و حضرت امام (ره) در وصف این نهاد مقدس فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشورهم نبود».

سپاه حقیقتا در عرصه داخلی حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی بوده و در عرصه بین المللی هم بسیار موثر بود و می بینیم که با رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، دست داعش از حرم های مطهر کوتاه ماند و شهدای مدافع حرم و در راس آنان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید استوار محمودآبادی و صدها شهید جان بر کف ، جز افتخارات سپاه در عرصه بین المللی هستند.

سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح اکنون در عرصه بین المللی امروز چنان پرقدرت عمل کرده که هیچ دشمنی بیرونی توان تهاجم به ایران اسلامی را ندارد و جمهوری اسلامی با این قدرت نیروهای مسلح به قدرتی مهم در منطقه تبدیل شده و معادلات بین المللی بدون توجه به جمهوری اسلامی، به سرانجام نمی رسد.

اینجانب سالگرد تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تمامی سبزپوشان حریم ولایت تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون در انجام امور محوله را برای این عزیزان از درگاه الهی مسالت دارم.

 

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : پوششی