مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آگاهی بخشی و توانمندسازی دانشگاهیان در زمینه های سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ و روابط سازمانی و بهبود روابط انسانی در نظام اداری کشور به منظور رشد فضایل اخلاقی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش روجا نیوز، حجت الاسلام حمید مقامی با اشاره به توجه ویژۀ مقام معظم رهبری به مباحث حوزه ازدواج و خانواده گفت: آموزش های فرهنگی عمومی ضمن خدمت کارکنان دانشگاه، بستر مناسبی برای استحکام، ارتقا و تعالی بنیان خانواده، تقویت و توانمندسازی آنان در برابر آسیب های اجتماعی و اختلافات فرهنگی و نیز تربیت و پرورش نسل صالح است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: آموزش ضمن خدمت کارکنان همچنین می تواند مرجع قابل اعتماد و یکپارچه ای برای رشد و تقویت بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کارکنان و آگاهی بخشی عمیق در مباحث اعتقادی و احکام شرعی باشد.

مرضیه ده بزرگی گفت: در سال گذشته، ۸۰ دوره آموزشی توسط واحد ضمن خدمت دفتر نهاد رهبری برای آموزش های فرهنگی عمومی با همکاری اداره آموزش و توانمندسازی کارکنان در سطح دانشگاه به اجرا گذاشته شد که بیش از ۲۷ هزار نفر از کارکنان، این دوره ها را گذراندند.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : در یافتی