مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه هنرمندان و فرهنگوران ایران همواره کنار انقلاب اسلامی بودند و در آثار خلق شده آنان طی 40 سال گذشته نشان از درخشش هنرمندان است و مفاهیم انقلاب اسلامی و حضور مردم را به جهان ارائه کنند و گفت: روز 11 اسفند در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

به گزارش روجا نیوز، حمیدرضا قانعی با حضور در شعبه سیار اخذ رای در آرامگاه حافظ، با اشاره به اینکه ملت ایران همیشه نشان داده‌اند که در حیثیت جمعی خود بسیار درخشان ظاهر می‌شوند، گفت: امروز بار دیگر در عرصه‌ای که انقلاب اسلامی به حمایت نیاز داشت، مردم پای صندوق‌ها آمدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه تصاویر حضور مردم از شبکه های تلویزیونی نشان از حضور پرشور مردم دارد، گفت: این برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم سالاری جمهوری رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان و فرهنگوران ایران همواره کنار انقلاب اسلامی بودند و در آثار خلق شده آنان طی ۴۰ سال گذشته نشان از درخشش هنرمندان است و مفاهیم انقلاب اسلامی و حضور مردم را به جهان ارائه کنند و گفت: روز ۱۱ اسفند در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

 

  • نویسنده : اعظم صفری