مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به اینکه رای گیری در مراکز گردشگری برای نخستین بار است که اجرا شده است، گفت: از مردم شریف شیراز دعوت می کنم که در آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه برای اخذ رای به این ۲ مرکز گردشگری مراجعه کنند.

به گزارش روجا نیوز،محمد ثابت اقلیدی با بیان اینکه شاهد حضور پرشکوه مردم استان فارس در انتخابات هستیم، افرود: برای اولین بار در شهر مقدس شیراز شعبه اخذ رای در آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه به صورت صندوق سیار در خدمت مردم هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: از مردم شریف شیراز دعوت می کنم که در آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه برای اخذ رای به این دو مرکز گردشگری مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه رای گیری در مراکز گردشگری برای نخستین بار است که اجرا شده است، اضافه کرد: آمادگی کامل را به ستاد انتخابات اعلام کردیم که در هر کدام از مراکز که صلاح بدانند صندوق های سیار را در مراکز گردشگری برپا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیلی خوب استقبال کردند و مشارکت دارند و ما هم بالطبع در خدمت شان هستیم، اظهار کرد: فعالان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتخابات حضور پر رنگی دارند مشارکت خوبی داشته اند.

  • نویسنده : اعظم صفری