سرپرست هیئت فوتبال استان فارس گفت: در جدیدترین لیست منتشر شده از سوی فیفا؛ چهار داور استان فارسی در لیست داوران بین المللی در سال ۲۰۲۴ قرار گرفتند.

به گزارش روجا نیوز، حسین قنبری گفت: در جدیدترین لیست منتشر شده از سوی فیفا؛ چهار داور استان فارسی در لیست داوران بین المللی در سال ۲۰۲۴ قرار گرفتند.

سرپرست هیئت فوتبال استان فارس افزود: سلطنت نوروزی و زری فتحی در بخش بانوان و فرهاد مروجی و محمدحسین مردانی در بخش آقایان چهار داور استان فارسی هستند که مجوز قضاوت در مسابقات فوتبال بین المللی را بدست آورده اند.

وی اضافه کرد: طبق لیست منتشر شده، استان فارس بعد از استان تهران بیشترین سهمیه داوران بین المللی را بدست آورده است.

وی با تبریک به جامعه داوری فارس، اظهار داشت : در سال ۲۰۲۳ فقط سه داور از استان فارس مجوز قضاوت بین المللی بدست آوردند که با پیگیری های انجام شده از سوی هیات فوتبال فارس، کمیته داوران استان و با توجه به توانایی های این داوران، محمدحسین مردانی هم در سال ۲۰۲۴ به همراه سه داور دیگر مجوز قضاوت بین المللی را بدست آورد.

خاطر نشان می شود، در فهرست نهایی لیست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان ایران در سال ۲۰۲۴، سلطنت نوروزی، داور فوتبال بانوان، فرهاد مروجی کمک داور فوتبال آقایان، زری فتحی داور فوتسال بانوان و محمدحسین مردانی داور فوتبال ساحلی حضور دارند.

  • نویسنده : اعظم صفری