مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در آیین گشایش نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ گفت:امروزه فناوری اطلاعات یکی از مهمترین عوامل تحول و توسعه در قرن بیست و یکم به شمار می رود که بر همه جنبه های زندگی انسان تأثیر گذار است.

به گزارش روجا نیوز: دکتر نهاوندی  در آیین گشایش نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ بیان داشت:امروزه فناوری اطلاعات یکی از مهمترین عوامل تحول و توسعه در قرن بیست و یکم به شمار می رود که بر همه جنبه های زندگی انسان تأثیر گذار است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس افزود: باید به این نکته توجه داشت که امروز اقتصاد دیجیتال به چند فناوری کلیدی وابسته است که شامل فناوری ها اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و فناوری میکروالکترونیک می باشد و که ضرورت دارد متولیان در این فناوری ها نگاه تولید محور داشته باشند که در غیر این صورت بازار این فناوری ها را از دست خواهد رفت.

نهاوندی در ادامه سخنان خود این نمایشگاه رافرصتی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بر شمرد که در آن می توان با محصولات و خدمات جدید و متنوعی از فناوری اطلاعات از جمله کامپیوتر، مخابرات، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی ،موبایل، ملزومات رمز ارز و بلاکچین، دوبین های مداربسته و سیستم های هوشمند اشاره کرد.

وی گفت: هدف این نمایشگاه را تجربه محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات برشمرد و افزود حضور متخصصان در نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ این فرصت را برای عموم مردم فراهم میکند تا بتوانند اطلاعات خود را پیرامون این حوزه افزایش دهند.

در ادامه مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس از حضور گرم و صمیمانه مردم کمال قدردانی و تشکر را داشت و طی آئینی نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ رسما آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آیتکس ۱۴۰۲ تا جمعه۲۴ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی

  • نویسنده : اعظم صفری