نماینده کانون جهانگردی و اتومیلرانی ایران در فارس گفت: این کانون با شعار "اشاعه سفرهای پاک و ارزان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی" حضور پررنگی در نمایشگاه بین‌المللی پارس خواهد داشت.

به گزارش روجا  نیوز،یگانه گفت: این کانون با شعار “اشاعه سفرهای پاک و ارزان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی” حضور پررنگی در نمایشگاه بین‌المللی پارس خواهد داشت.
نماینده کانون جهانگردی و اتومیلرانی ایران در فارس با بیان اینکه این کانون جزو ساختارهای اصلی هر کشوری است و نبود آن موجب می‌شود تا روند آمد و شد با هر وسیله‌ نقلیه قطع شود، افزود: این کانون از بدو تاسیس تاکنون نماینده چندین نهاد بین‌المللی از جمله فدراسیون اتومبیلرانی و اتحادیه بین‌المللی جهانگردی بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه سال ها نماینده‌ و شعبه‌ای در فارس نداشتیم و نمایندگانی در آژانس‌ها فعالیت می‌کردند اما طی دو سال اخیر ، این کانون در فارس نیز فعال شد.

یگانه ادامه داد: این کانون وظیفه برپایی نمایشگاههای بین‌المللی از جانب ایران در تمام کشورها را دارد.

نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس تصریح کرد: مبارزه با ایران هراسی و معرفی توانمندی‌ها را در دستور کار این کانون قرار داده‌ایم که خوشبختانه موفقیت‌های خوبی هم حاصل شده است.

یگانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس گفت: امسال شرکت توسعه گردشگری فارس برنامه محور برای برگزاری این نمایشگاه ورود کرده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه دفتر مدیریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، فعالیت‌ها، خدمات و توانمندیها برای عموم علاقمندان در قالب کارگاههای توجیهی و در راستای دانش‌افزایی تشریح می‌شود.

به گفته نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس، خودروهای تاریخی که میراث فرهنگی ما محسوب می‌شوند و کمپرهای کانون نیز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: فروشندگان و تولیدکنندگان تجهیزات سفر نیز می‌توانند در نمایشگاه گردشگری پارس غرفه داشته‌ باشند.

 

  • نویسنده : اعظم صفری