نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصا همه بافته های نظام سلطه را بر باد داد.

به گزارش روجا نیوز، ابراهیم عزیزی در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج ،در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه مقاومت تعاون روستایی استان فارس حضور یافت و با اشاره به تفکر بسیج اظهار داشت: در سایه تفکر بسیج، بزرگ ترین نعمت یعنی آزادی برای مردم فراهم شد.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی گفت: در سایه تفکر بسیج در سالهای دفاع مقدس با دست خالی دشمن تا دندان مسلح زمین گیر شد، افزود: حتی یک روز غفلت از بسیج یعنی از دست دادن دستاوردهای انقلاب که متاسفانه بعضی مواقع در سایه برخی نگاه های سیاسی و تحلیل های نادرست روی می دهد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام بسیج به نظام سلطه هراس آفرین است، تصریح کرد: این لشکر الهی ارکان انقلاب را توسعه داده است.

عزیزی به حمله طوفان الاقصی نیز اشاره کرد و گفت:با تفکر بسیج، رژیم صهیونیستی غافلگیر شد و در واقع حماس هفت سرویس جاسوسی را شکست داد و این شروع یک حرکت بزرگ بود.

او تاکید کرد: اگر رژیم صهیونسیتی به جنایات خود ادامه دهد ، مطمان باشد طوفان الاقصی های دیگری در انتظارش خواهد بود.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: طرح عادی سازی رابطه اعراب و اسرائیل با طوفان الاقصی محو شد و همه بافته های رژیم صهیونسیتی بر باد رفت.

عزیزی ادامه داد: آمریکایی ها با این حمله همه تلاش های خود را بی نتیجه دیدند و همینه پوشالی رژیم صهیونسیتی شکسته شد.

  • نویسنده : اعظم صفری