وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی رحیم خداجو را به عنوان سرپرست ورزش و جوانان فارس معرفی کرد تا ورزش این استان در کمتر سه سال دستخوش چهار تغییر در سطح مدیریتی شود.

به گزارش روجا نیوز  به نقل از ایرنا، در مراسمی که به همین منظور روز دوشنبه با حضور خسرو قمری مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد از خدمات محمدمهدی سر فراز شکوهی مدیرکل سابق تقدیر و رحیم خداجو به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

ضرورت ثبات در مدیریت ورزش و جوانان فارس

نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بود که ایرنا نوشت، اداره کل ورزش و جوانان فارس پنجم اردیبهشت ماه سال جاری دارای سرپرست شد، این در حالی است که در حدود سه سال گذشته این سومین تغییری است که در این اداره کل صورت می گیرد و از سوی اهالی ورزش ضرورت ثبات در مدیریت تاکید می شود.

اما دیری نپائید که این تغییر و تحول ها که دست از سر ورزش فارس بر نمی دارد و در کمتر از هشت ماه بازهم در راس هرم مدیریتی ورزش تغییراتی حاص شد تا این قصه همچنان ادامه باشد.

ورزشکاران، پیشکسوتان و دست اندر کاران ورزش بر این باور هستند که ورزش فارس جای آزمون و خطا نیست و بر ضرورت ثبات در مدیریت این حوزه مهم تاکید دارند تا او بتواند برنامه‌اش را پیاده کند.

آنها می گویند، تغییر در مدیریت امری اجتناب ناپذیر است اما این پرسش مطرح می شود که چرا برای ورزش این استان که افزون بر ۸۰ سال قدمت دارد و دریایی از استعداد درآن نهفته است، نسخه انتصاب سرپرستی پیچیده می شود.

 

  • نویسنده : اعظم صفری