نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است و همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در ترویج برنامه های ورزشی در دستور کار قرار دهند.

به گزارش روجا نیوز، علیرضا پاک فطرت، امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر ورزش های همگانی فارس گفت: قهرمان قهرمانان مردم غزه هستند و رژیم صهیونیستی ۲ بار شکست خورد ابتدا در حمله ای که غافل گیر شد و بار دوم ‌ هم در حمله به بیمارستان در غزه بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ورزش های همگانی حل بسیاری از مشکلات امروز جامعه نظیر افسردگی، کم حوصلگی و خمودی را حل کند.

وی افزود: توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است و همه مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در ترویج برنامه های ورزشی در دستور کار قرار دهند.

پاک فطرت گفت: ورزش های همگانی می تواند تمام اقشار جامعه را با امکانات موجود به تحرک وادار کنند و آموزش و پرورش در تحرک دانش آموزان به خوبی می تواند نقش ایفا کند.

وی گفت: ورزش باعث کاهش هزینه درمان هم می شود و هیات ورزش های همگانی باید مردم را جذب ورزش کند و تمام اقشار جامعه در تمام سنین بتوانند ورزش کنند و اگر هیات ورزش های همگانی به گونه ای فعالیت کند که همه ورزشکار شوند، آنوقت می توان به این فعالیت امید داشت.

  • نویسنده : اعظم صفری