شیراز، میزبان معاونین توسعه مدیریت حقوقی و منابع ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور دومین کارگاه آموزشی است، این همایش 2 روزه از امروز دوم آبان ماه در محل هتل پارس شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش روجا نیوزاین کارگاه آموزشی از آن جهت حائز اهمیت است که افزایش سطح آگاهی معاونین توسعه مدیریت، حقوقی و منابع محیط زیست کشور را در پی داشته و به پرورش مدیران آینده سازمان محیط زیست نیز که در دستور کار معاونت توسعه مدیریت قرار دارد سرعت می بخشد.

مهم ترین و باارزش ترین سرمایه سازمان حفاظت محیط زیست، نیروی انسانی آن است و مدیران به عنوان معماران و آینده سازان سازمان حفاظت محیط زیست برای ارتقای این سازمان نقش آفرینی می کنند.

رضا انچم شعاع اظهار داشت: این کارگاه ها، تیم سازی برای حل مسایل سازمان محیط زیست، کشف استعداد و شناسایی افراد مستعد برای سطوح مدیریتی را در دستور دارد و اقدامی برای شناسایی کارشناسان زبده و نخبه برای ورود به سطوح مدیریتی این سازمان است.

معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این کارگاه آموزشی به منظور تبادل اطلاعات و افزایش سطح آگاهی معاونین توسعه مدیریت حقوقی و منابع محیط زیست کشور به منظور سرعت بخشیدن به تحول در ابعاد مختلف سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین بهبود، بهسازی و تحول در نیروی انسانی و پرورش مدیران آینده از میان همکاران این سازمان برگزار می شود و این معاونت مرکز ارزیابی شایستگی مدیران را برای ارزیابی مدیران پایه و عملیاتی با بهره گیری از یک مشاور توانمند فعال کرده است.

این موضوع که مورد تاکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد، به جد در دستور کار معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس قرار گرفته است.

 

  • نویسنده : اعظم صفری