نماینده ولی‌فقیه در فارس بر تدابیر لازم در جهت استمرار ورزش و توسعه فعالیت‌های ورزشی به‌منظور تقویت سلامت و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش روجا نیوز، به‌مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌ بدنی پیاده‌روی خانوادگی با حضور جمعی از شهروندان و کارکنان شهرداری شیراز در ارتفاعات کوه نور دروازه قرآن برگزار شد.

این آیین در راستای حفظ سلامت و ترویج ورزش‌های همگانی با حضور آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی‌فقیه دراستان فارس و امام جمعه شیراز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، مدیران و خانواده بزرگ شهرداری شیراز برگزار شد.

 

آیت الله لطف الله دژکام با تبریک هفته تربیت بدنی اظهار امیدواری کرد: این‌چنین اقدامات با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت افراد جامعه پر تکرار باشد‌‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز با تصریح بر حدیثی از امام سجاد(ع) مبنی بر استمرار در کارها بیان کرد: هر کاری هرچند کوچک اما استمرار داشته باشد، از این رو باید مردم در امر ورزش با هدف حفظ سلامت خود استمرار را سرلوحه خود قرار دهند.

وی گفت: شهرداری شیراز در جهات مختلف، فعالیت‌های چشمگیری انجام می‌دهد که ازجمله آن در مورد ورزش‌های همگانی است که کار خوبی است.

امام‌جمعه شیراز با ابراز تقدیر از شهرداری این کلان‌شهر به‌دلیل فعالیت بیش از ۵۰ مرکز و کانون در بوستان‌های این کلان‌شهر ابراز امیدواری کرد: این رسم و فرهنگ با پیگیری مستمر همه در شهر بیش‌ازپیش ترویج داده شود تا همگان بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند باشند.

آیت‌الله دژکام از شهردار شیراز و مسؤولین امر ورزش در استان فارس خواست تا برنامه و تدابیر لازم در جهت استمرار ورزش و توسعه فعالیت‌های ورزشی را در دستور کار قرار داده و در برنامه‌های مدیریت شهری به‌صورت ویژه در راستای تقویت سلامت و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شود.

 

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : دریافتی