شهردار کلان‌شهر شیراز اظهار کرد: امروز ما میزبان خانواده بزرگ شهرداری بودیم و این مراسم مورد استقبال بسیار خوب خانواده‌ها قرار گرفت.

به گزارش روجا نیوز، محمدحسن اسدی در مراسم پیاده روی کارکنان شهرداری شیراز در ارتفاعات کوه نور، گفت: هدف از برگزاری این برنامه ترویج ورزش همگانی و خانوادگی در سطح شیراز است و به‌صورت نمادین برگزار و قطعا این برنامه در محلات مختلف شهر شیراز برگزار خواهد شد.

شهردار شیراز با تشکر از اداره رفاه شهرداری که به عنوان متولی برگزاری این پیاده‌روی بود، اعلام کرد: ما بر این باوریم که ورزش می‌تواند باعث شور و نشاط و سلامت جامعه شود.

اسدی گفت: شهرداری در ایجاد فضای ورزشی بسیار فعال بوده و با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند سالن‌های ورزشی، زمین‌های فوتبال و زمین‌های چمن مصنوعی در این زمینه پیش‌ رو است.

وی در ادامه گفت: افزایش سرانه ورزشی و زیرساخت‌ها در شیراز از جمله وظایف اداره کل ورزش و جوانان و دولت است، اما شهرداری شیراز با دارا بودن سالن‌های بسیار خوب در مکان‌های در دسترس توانسته نقش کلیدی و مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهر ایفا کند.

شهردار شیراز تصریح کرد: قصد و هدف ما توسعه فعالیت‌های ورزشی در جامعه و خانواده‌ها است و شهرداری هم به سهم خود در این توسعه کوشا است.

۵۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی در مناطق یازده‌گانه شهرداری راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا هاجری نیز گفت: در جلسات محله محوری مقرر شد که ۵۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی در مناطق یازده‌گانه شهرداری راه‌اندازی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: بستر کاملا مهیا شده است تا در تمام نقاط شهر شیراز از قبیل بوستان‌ها، باغات خانواده و بانوان ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی فعالیت کند و برای راه‌اندازی در سایر نقاط شهر هم در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: شهرداری شیراز در کنار اقدامات فرهنگی برنامه‌هایی برای ورزش و سلامت و نشاط عمومی مردم داشته باشد.

قابل ذکر است، به رسم یادبود تعدادی جوایز به قید قرعه به کارکنان و خانواده‌های آنها تقدیم شد‌.

 

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : دریافتی