سازمان همکاری اسلامی به جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه واکنش نشان داد و آن را تروریسم دولتی سازمان یافته خواند.

به گزارش روجا نیوز به نقل از الجزیره، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم و اعلام کرد که این بمباران تروریسم دولتی سازمان یافته است.

در این بیانیه آمده است که این اقدام رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت علیه تمام بشریت است.

سازمان همکاری اسلامی همچنین از جامعه بین‌المللی خواست که برای توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت بین المللی از مردم فلسطین، فورا ورود کند.

براساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده، با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.