مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: هم اکنون در آرامگاه حافظیه و سعدیه، رای گیری درحال انجام است و صندوق های اخذ رای در این 2 مکان تاریخی قرار گرفته است و این برای چهارمین بار در چند ماه اخیر است که صندوق های اخذ رای در این 2 مکان تاریخی برپا شده است و پیش از این هم سابقه نداشته است.

به گزارش روجا نیوز، محمد ثابت اقلیدی، امروز گفت: هم اکنون در آرامگاه حافظیه و سعدیه، رای گیری درحال انجام است و صندوق های اخذ رای در این ۲ مکان تاریخی قرار گرفته است و این برای چهارمین بار در چند ماه اخیر است که صندوق های اخذ رای در این ۲ مکان تاریخی برپا شده است و پیش از این هم سابقه نداشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: امروز روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ما در ۲ آرامگاه فرهنگی تاریخی میزبان مردم شهر شیراز و هموطنانی که درواقع به استان فارس و شیراز سفر کردند هستیم.

به‌گفته ثابت اقلیدی، تمهیدات اندیشیده شده که کسانی که به شیراز سفر کردند به آسانی بتوانند در اماکن میراث فرهنگی پس از بازدید رای خود را به صندوق اخذ رای بیندازند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس با تصریح اینکه برای اولین بار در اماکن تاریخی فرهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲ دوره ریاست جمهوری در حال برگزاری است، تصریح کرد: امیدواریم حضور پر شور مردم را در این دور انتخابات همچون‌گذشته شاهد باشیم.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی امروز ۱۵ تیر ماه ورود به اماکن تاریخی فرهنگی حافظیه و سعدی رایگان است.

 

  • نویسنده : اعظم صفری