رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان، همگام و هم پا با مردم شهید پرور شهر شیراز و استان فارس و سراسر کشور در انتخابات حضور یافتند.

به گزارش روجا نیوز، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان، همگام و هم پا با مردم شهید پرور شهر شیراز و استان فارس و سراسر کشور در انتخابات حضور یافتند.

وی افزود: با همکاری صورت گرفته صندوق های سیار در ایستگاه های آتش نشانی در حال جمع آوری آرا آتش نشان ها هستند.

رئیس سازمان خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به ماهیت شغل آتش نشانان که باید به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش، باشند، لذا امکان حضور در شعب اخذ رای فراهم نبود، در این راستا صندوق های سیار اخذ رای در اختیار همکاران اتش نشانان قرار گرفت تا بتوانند در این امر خطیر که موضوعی حیاتی برای کشور است مشارکت فعال داشته باشند.

عیدی پور با دعوت از شهروندان شیراز و مردم استان فارس به جهت حضور در عرصه انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با حضور پر شور مردم حماسه ای جدید در کشور ثبت شود. وی در خصوص فرآیند رای گیری، خاطر نشان کرد: یک دستگاه اتوبوس سیار برای اخذ رای در ایستگاه های ۲۴ گانه عملیاتی سازمان آتش نشانی شیراز در حال جمع آوری آرا است. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: هدف از این اقدام آن است تا آرا جمع آوری شود تا علاوه بر اخذ رای از سوی آتش نشانان، عملیات های اورژانسی انجام شود.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : پوششی