رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امنیت در سراسر استان بر قرار است و در این دوره انتخابات، شاهد حضور مشارکت اثر گذار مردم خواهیم بوذ.

به گزارش روجا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی امروز در بازدید از شعبه اخذ رای مستقر در حرم مطهر حضرت سید میر محمد (ع) گفت: فرآیند رای گیری در فارس بزرگ و پهناور و استان حضرت احمد ابن موسی کاظم شاهچراغ (ع) از دقایق ابتدایی صبح امروز راس ساعت ۸ صبح انتخابات با حضور باشکوه و استقبال بسیاری از مردم به ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز شد و مردم صفوف منتظر هستند تا رای آن ها اخذ شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در سراسر استان فارس فرآیند رای گیری آغاز و در حال انجام است و ناظرین و کلیه عوامل اجرایی پای کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: امنیت در سراسر استان بر قرار است و امید است بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، شاهد حضور مشارکت اثر گذار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: تاکنون هیچ مشکلی از روند برگزاری فرآیند انتخابات گزارش نشده است و در سطح استان فارس روند انتخابات با آرامش در حال اجرا است.

انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ‌ساز است

در ادامه همچنین سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه انتخابات یک صحنه سیاسی است‌، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ‌ساز است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: مردم امروز صبح با شور بسیار خوبی در شاهچراغ حضور پیدا کردند و دادگستری همه جوره در خدمت مردم است.

وی با بیان اینکه این انتخابات را با سلامت و آرامش کامل برقرار است و از مردم کشورمان جهت حضور حداکثری در این انتخابات دعوت می‌کنیم، تصریح کرد: با حضور در انتخابات حماسه بیافرینند و قطعا این رای برای آینده کشور تاثیر گذار است.

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : پوششی