مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: از ساعات اولیه باز شدن شعب اخذ رای وضعیت پوشش دهی آنتن بررسی شد که جای نگرانی نیست و خلل در برگزاری و ارتباط خط مخابراتی نخواهیم داشت.

به گزارش روجانیوز، فرشید ایزدی، امروز در حاشیه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: از ساعات اولیه باز شدن شعب اخذ رای وضعیت پوشش دهی آنتن بررسی شد که جای نگرانی نیست و خلل در برگزاری و ارتباط خط مخابراتی نخواهیم داشت.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: در ساعت اولیه انتخاب شاهد حضور پرشور مردم هستیم که به مانند گذشته مردم ثابت کردند که پشت نظام و رهبری هستند و سرنوشت خود و کشور بسیار مهم است.

ایزدی گفت: امیدواریم که با آگاهی مردم و مشارکت حداکثری مردم فرد اصلح منتخب شود و زمام امور اجرایی کشور را در دست بگیرد تا مشکلات با همدلی و همراهی به مرور برطرف شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: مانند ادوار گذشته پوشش در ساعت اولیه حدود ۸۰ درصد است که با توجه به آمادگی همه اپراتورها در ساعت اولیه رای گیری به صد درصد می‌رسد.

وی اضافه کرد: این دوره هم چون ادوار گذشته بعضی شعب از جمله حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از ابتدای شروع اخذ آرا صد درصد پوشش را داشتیم اما بعضی از شعب در حال پوشش دهی صددرصدی خواهند بود.

ایزدی در باره مشکلات پیش آمده در دوره گذشته گفت: مشکل بعضی از قطعی ها به خاطر سیم کارت هایی که استفاده می شود در دستگاه ها و گاهی مشکلات فنی دستگاه ها بود که پیش‌بینی تعویض این دستگاه ها در شعب شده است.

 

  • نویسنده : اعظم صفری