فرماندار شیراز گفت: امیدوار ان شاءالله به طبق روال انتخابات گذشته، مردم فهیم و قدردان ما یک رکورد مثال زدنی و قابل ارائه را رقم بزنند.

به گزارش روجا نیوز، لطف الله شیبانی با حضور در پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات این دوره از ریاست جمهوری با برنامه زمان بندی وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار شد.

فرماندار شیراز گفت: با توجه به اینکه در شهرستان شیراز که شامل بخش مرکزی، ارژن و سیخ دارنگون می شود در مجموع ۸۴۰ شعبه وجود دارد که از این تعداد ۱۱۵ سیار است.

وی گفت: انتخابات طبق برنامه زمان بندی از ساعت هشت صبح کار خود را آغاز کرد و تمام شعب به صورت نیمه الکترونیک از ساعت هشت صبح اخذ رای گیری را از هموطنان شروع شده است و احراز هویت به صورت آنلاین انجام می شود.

شیبانی با اشاره به اینکه طبق قانون حداقل زمان رای گیری ساعت ۱۸ است که با نظر وزیر کشور قابل تمدید است، تاکید کرد: با توجه به مشارکت خوب و استقبال پرشور مردم تمدید زمان اخذ رای پیش بینی می شود.

وی افزود: تمام تمهیدات برگزاری برنامه در حال انجام و ما هیچ مشکلی نداریم و امیدوار ان شاءالله به طبق روال انتخابات گذشته، مردم فهیم و قدردان ما یک رکورد مثال زدنی و قابل ارائه را رقم بزنند.

 

  • نویسنده : اعظم صفری