معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: تعداد 94 هزار نفر در سطح استان فارس در بخش های مختلف بازرسی، اجرا، امنیت و نظارت فعالیت دارند.

به گزارش روجا نیوز، اسماعیل قزل سفلی امروز با حضور در شعبه اخذ رای آرامگاه حافظیه اظهار کرد: با تلاش همکاران در شعب اخذ رای استان فارس راس ساعت ۸ صبح فرآیند رای گیری از مردم آغاز شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: تعداد ۹۴ هزار نفر در سطح استان فارس در بخش های مختلف بازرسی، اجرا، امنیت و نظارت فعالیت دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: برابر گزارش های دریافت شده از سراسر استان فارس میزان مشارکت به تناسب انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در دوره های گذشته، تا ساعت ۱۰ صبح بیش از ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشت و این رشد نشان می دهد مردم استان فارس در انتخابات یازدهم اسفند و ریاست جمهوری ادوار گذشته رشد داشته است.

قزل سفلی خاطر نشان کرد: مردم استان فارس رای خود را به ساعات بعد از ظهر موکول نکردند و از ساعت ابتدایی صبح با حضور در شعب اخذ رای، رای خود را در صندوق ها انداختند و این موضوع را شاهد هستیم که مردم در سطح استان با شور و شعف خاصی در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون هچ گزارشی از قطع انرژی یا خطوط ارتباطی اعلام نشده است و ارتباطات به صورت کامل در همه جای استان در خصوص سامانه های احراز هویت برقرار است.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تاکید کرد: تاکنون از شعب سیار و ثابت روستایی و شهری گزارشی مبنی بر وجود نقص دریافت نشده است.

  • نویسنده : اعظم صفری