شهردار شیراز گفت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور پرشور مردم شیراز در پای صندوق ها بودیم که مردم ما همچون گذشته با حضور پررنگ خود حماسه دیگری خواهند آفرید‌.

به گزارش روحا نیوز، دکتر محمد حسن اسدی با حضور در شعبه اخذ رأی سعدیه ضمن تقدیر از عوامل برگزاری انتخابات گفت: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور پرشور مردم شیراز در پای صندوق ها بودیم که مردم ما همچون گذشته با حضور پررنگ خود حماسه دیگری خواهند آفرید‌.

شهردار کلانشهر شیراز پس از انداختن رای خود را در صندوق سعدیه، افزود: امروز روز سرنوشت سازی است و همه آحاد مردم بایستی احساس مسئولیت و تکلیف کنند و پای صندوق رأی بیاید و به کاندیدا مد نظر خود رای دهند.

اسدی در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص با فعالیت شهرداری شیراز برای انتخابات اظهار داشت: شهرداری شیراز همچون سنوات گذشته وظایف خود را برای پشتیبانی از انتخابات بعد از تایید شورای شهر انجام داده است و به صورت صددرصدی فعالیت کرده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز مکان های شهری خود و همچنین فضاهای بصری و تبلیغات را اماده کرد تا نمایندگان کاندیداها و ستادها بتوانند تبلیغات خود را انجام دهند که خوشبختانه در این دوره عوامل ستادها به خوبی عمل کردند. به صورت متعارف تبلیغات را انجام دادند و به فضای بصری شهر آسیبی نرسید.

اسدی افزود: شهرداری حداکثر همکاری خود را در انتخابات انجام داد و در صورت هر گونه تخلف انتخاباتی شهرداری عوامل مربوطه را حاضر می‌کند و تحت نظر فرمانداری موارد اقدامات انجام می‌شود که خوشبختانه موارد خاصی نداشتیم.

  • نویسنده : اعظم صفری