قائم‌مقام شهردار شیراز در نشست جهاد تبیین گفت: ما در بسیج شهدای شهرداری شیراز در این رویداد بزرگ ملی با ایجاد بستری مناسب به دنبال افزایش شورونشاط اجتماعی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به‌دوراز هرگونه جانبداری هستیم.

به گزارش روجا نیوز، جلسه جهاد تبیین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز با موضوع لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح و با حضور آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس و جمعی مسئولان حوزه‌های مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز برگزار شد.

آرش فرج زاده، در این نشست با اشاره به انتخابات پیش رو که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین رویدادهاست، اظهار کرد: حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری این کلان‌شهر در این رویداد بزرگ ملی، با ایجاد بستری مناسب به دنبال افزایش شورونشاط اجتماعی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به‌دوراز هرگونه جانب‌داری است‌.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین با مرور بیانات ولی امر مسلمین در عید غدیر تصریح کرد: ما نیز در انتخاب رئیس‌جمهور اصلح باید طبق ملاک‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز گفت: کارآمدی، فعال و پرکار بودن، آگاه و دارای تحلیل و بصیرت و معتقد به مبانی انقلاب، سه ویژگی مهمی است که رهبر معظم انقلاب همواره در شاخص‌های رئیس‌جمهور اصلح به آن تأکید داشته‌اند.

وی همچنین به ویژه‌برنامه‌های اعیاد قربان و غدیرخم و دهه امامت و ولایت که با همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و دیگر مناطق و معاونت‌های شهرداری شیراز برگزار شد، اشاره و بر اهمیت تبیین مسأله امامت و ولایت و همچنین شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه با تبریک عید سعید غدیرخم بر اهمیت واقعه غدیر و مسئله امامت و ولایت تأکید کرد.

شهرام قاسمی در ادامه به اهمیت مسئله انتخابات پرداخت و بیان کرد: در طول دوران جمهوری اسلامی، چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین انتخاباتی است که خارج از زمان اصلی آن پیش می‌آید.

به گفته وی؛ دو انتخابات در سال ۱۳۶۰ به دلیل برکناری بنی‌صدر و شهادت شهید رجایی و یک انتخابات پس از رحلت امام(ره) و این بار نیز با شهادت شهید رئیسی، این انتخابات از ریل زمانی خارج‌شده است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب که طبق قانون اساسي انتخابات در بازه زمانی مشخص که رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: معظم‌له پس از حادثه تلخ شهادت شهید حمهور تصریح کردند که هیچ خللی در امور مملکت رخ نخواهد داد.

قاسمی با بیان اینکه چشم مردم جهان به مسئله انتخابات جمهوری اسلامی است، گفت: همه منتظرند که خروجی صندوق‌های رأی را بدانند.

وی نیز بر مشارکت حداکثری انتخابات تأکیدو بیان کرد: انتخابات اگر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌صورت مشارکت حداکثری برگزار شود، یک دستاورد بزرگ برای کشور و ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم بر پای صندوق‌های رأی، نشان‌دهنده مردم‌سالاری دینی و دل‌بستگی همگانی مردم به این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قاسمی گفت: انتخابات مظهر قدرت و قوت ملی است و اقتدار ملی را افزایش می‌دهد.

وی همچنین ضمن تبیین خدمات شهید جمهور، از این خدمات قدردانی کرد.

  • نویسنده : اعظم صفری