شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: شهید بهشتی که به تعبیر زیبای امام خمینی(ره)، «او به‌تنهایی یک ملت بود برای این ملت»، نماد راستین یک قاضی عادل و دادگستر در کشور ما بود و دنباله‌رو او شهید آیت‌الله رئیسی(ره) در دوران مسئولیتش در قوه قضاییه نیز در امتداد همان مسیری که شهید بهشتی گام نهاده بود، حرکت می‌کرد.

به گزارش روجا نیوز، محمدحسن اسدی به مناسبت فرارسیدن روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی اظهار کرد: نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران از بدو ایجاد تاکنون بزرگان و یاران انقلابی خود که در نهضت بزرگ امام خمینی(ره) علیه طاغوت‌های زمان حضور مؤثر داشته و برای رهایی مردم از ظلم و ستم جان‌فشانی‌ها کرده‌اند را ازدست‌داده است.

وی افزود: شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارای صدیق امام و انقلاب از آن جمله شهدای بزرگی هستند که در حادثه خون‌بار هفتم تیرماه ۱۳۶۰ و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران رخ داد جان‌عزیزشان را ازدست‌داده و با خون‌های پاکشان نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

شهردار شیراز بیان کرد: اکنون پس از گذشت چهل‌وسه سال از این اقدام تروریستی هنوز یاد و نام وی را گرامی داشته و بر ارواح پاک شهدای دستگاه قضایی کشور درود و فاتحه و سلام‌وصلوات می‌فرستیم.

اسدی با بیان اینکه شهید بهشتی که به تعبیر زیبای امام خمینی(ره) «او به‌تنهایی یک ملت بود برای این ملت»، نماد راستین یک قاضی عادل و دادگستر در کشور ما بود، تصریح کرد: دنباله‌رو او شهید آیت‌الله رئیسی(ره) در دوران مسئولیتش در قوه قضاییه نیز در امتداد همان مسیری که شهید بهشتی گام نهاده بود حرکت می‌کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن گرامیداشت هفتم تیر، سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و یارانش، روز قوه قضاییه را به ریاست محترم قوه قضاییه و عموم کارکنان دستگاه قضایی کشور به‌ویژه به حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی رئیس‌کل دادگستری فارس، معاونین و مشاورین، دادستان مرکز استان و عموم قضات شریف دادگستری و دادگاه‌های مستقر در شیراز و فارس تبریک گفت.

وی همچنین از خداوندگار بزرگ تحقق کامل عدالت علوی در سایه آموزه‌های قرآن و عترت و دین مبین اسلام تحت رهنمودهای داعیانه امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را خواستارو ابراز امیدواری کرد: همکاری‌های صمیمانه بین دادگستری استان فارس و شهرداری شیراز تداوم یابد.

  • نویسنده : اعظم صفری