شهردار منطقه 10 شیراز از اجرای یکصد‌هزار متر مربع آسفالت در معابر این منطقه طی دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این مهم باتوجه به تاکید شهردار و ناظر محترم شورای اسلامی کلانشهر شیراز در منطقه ده و همچنین نیازسنجی های انجام شده در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه بخش قابل توجهی از معابر در یک زمانبندی مناسب آسفالت شد.

به گزارش روجا نیوز، شهرام سبزیان فرد با بیان اینکه بیشترین میزان آسفالت معابر عمومی در شهرک‌های انجیره، برنامه بودجه، گویم، قصرِقمشه، بهشتی، آرین، برف‌فروشان و دوکوهک انجام شده؛ اظهارداشت: علاوه براینها درزگیری در بولوار دکتر حسابی و همچنین دیگرشهرک‌ها و معابر اصلی منطقه براساس نیازهای شناسایی شده انجام شده و در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید براینکه این سیاستگذاری و برنامه‌ریزی در منطقه ۱۰ تا پایان سال با جدیت دنبال خواهدشد، تصریح‌کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر خاکی در این منطقه زیرسازی و آسفالت شده و به دلیل وسعت منطقه و ساخت شهرک‌های جدیدالاحداث نیاز به این دو موضوع همچنان احساس می‌شود.
شهردار منطقه ۱۰ شیراز موضوع آسفالت را یکی از الزامات مهم و ویژه در پروژه های عمرانی توصیف کرد و گفت: علاوه براین مباحثی مانند درزگیری‌ها، اصلاح و مرمت شبکه آسفالت معابر همچنان مورد تاکید و توجه خواهد ود.
به گفته سبزیان‌فرد، در کنار زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، بحث ترمیم آسفالت معابر هم همزمان در حال اجراست، بطوری که در بولوارها و بزرگراه‌های دکتر حسابی، آیت‌ا… علوی و حسینی‌الهاشمی بیش از ۳۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و درزگیری آسفالت به طول ۱۵۰ هزار متر انجام شده‌است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های محرومیت‌زدایی و آسفالت کوچه‌ها در شهرک‌های گویم، قصر قمشه، دوکوهک، انجیره و حسین‌آباد اشاره‌کرد و گفت: آسفالت خیابان‌های ستایش و نیایش، دارالسلام گویم، خیابان‌های جمهوری و زیتون، منشعبات کوچه‌های ولایت زیمنس، خیابان میعاد، شاهد، نشاط و کوچه‌های منشعب در شهرک قصر قمشه، خیابان معصومی در شهرک انجیره از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که عملیات اجرایی آن همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه ۱۰ در ادامه از پخش آسفالت در شهرک‌های برنامه و بودجه، بهشتی، آرین، برف‌فروشان و پیام نور طی دو ماهه اخیر خبر داد و افزود: معابر اصلی و فرعی این شهرک‌ها شامل پروژه آسفالت بوده است.
سبزیان‌فرد بحث زیرسازی و آسفالت خیابان هنر ۳ در شهرک دوکوهک را نیز به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص مورد اشاره قرار داد و گفت: بنابر ضرورت و درخواست اهالی، این معبر اصلی برای تسهیل عبور و مرور ماشین‌آلات سنگین توسط شهرداری منطقه ۱۰ ایجاد شد .
وی با اشاره به اینکه گسترش ساخت و سازها و ایجاد شهرک‌های جدید نیاز منطقه به زیرسازی، آسفالت و همچنین ترمیم آسفالت را به شکل قابل توجهی افزایش داده است، ابرازداشت: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته، هنوز به انجام یک میلیون متر مربع آسفالت دیگر نیاز داریم که با توجه به محدودیت‌های زمانی و مالی، به مرور انجام می‌شود .
سلام دوستان خبر جهت استحضار

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : دریافتی