فرمانده انتظامی فارس گفت: وقتی در جامعه‌ای قانون مداری و قانون گرایی برقرار شود، می‌توان انتظار رشد جامعه را داشت و برای رشد، پیشرفت و تعالی جامعه، داشتن شهروندقانون مدار یک ضرورت است.

به گزارش روجا نیوز، سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت محمد ختمی مرتبت (ص) و امام صادق (ع) و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی ۱۴۰۲ با شعار «شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار» اجرا می شود، گفت: وقتی در جامعه‌ای قانون مداری و قانون گرایی برقرار شود، می‌توان انتظار رشد جامعه را داشت.

فرمانده انتظامی فارس گفت: برای رشد، پیشرفت و تعالی جامعه، داشتن شهروندقانون مدار یک ضرورت است و برای جامعه قانونمدار زمینه‌ای داشتن یک جامعه امن با ثبات توسعه یافته و الهام بخش است که مولفه‌های تشکیل دهنده امنیت پایدار را فراهم می‌سازد و هدف ما به عنوان خدمتگزاران مردم و برای برقراری و تحقق آن با تمام توان، تلاش خواهیم کرد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس پلیس فارس در ادامه گفت: تلاش برای تبلور پلیس خدمتگزار و هوشمند در واقع اهتمام جدی برای تجلی با شکوه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است که این تاکید و انتظار مقام معظم رهبری است و این موهم در زیر سایه قانون مداری انجام خواهد پذیرفت.

سردار حبیبی در ادامه تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس گفت: هفته نیروی انتظامی، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه جاری در فارس برپا می‌شود، غبارروبی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاالدین حسین (ع) و قبور مطهر شهدا، دیدار با جانبازان و اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، شرکت در برنامه عبادی سیاسی جمعه، بر پایی میزخدمت و میز خدمت بهداشتی در مصلی نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک و تجلیل از جانبازان و فرزندان نخبه بازنشستگان از جمله برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی جامعه هستند با هر نگاه مذهبی، دینی و سیاسی و در هر جایگاه و مقامی که هستند ما رسالت و وظیفه خود می‌دانیم که خدمتگزار مردم باشیم و همه سرمایه‌های اجتماعی این کشور باید زیر چتر امنیت کشور داشته باشند، اظهار کرد: پلیس خدمتگزار مردم است و اگر نیروی انتظامی لبخند بر لب مردم جاری و ساری کند آنگاه می‌توان گفت نیروی انتظامی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

سردار حبیبی در پایان در مورد اتباع بیگانه گفت: دشمن علیه جمهوری اسلامی در ارتباط با پناهندگان غیر قانونی اتباع بیگانه در حال سمپاشی هستند و از سوی دیگر، رفتار غیرکارشناسی آگاهانه بعضی از افراد بر این موضوع دامن زده است، نیروی انتظامی با ساماندهی و ارائه کارت شناسایی اتباع بیگانه در استان فعالیت می کند و نیروی انتظامی پیرامون اتباع فاقد کارت شناسایی در خصوص جمع آوری آنان به خوبی عمل کرده است.

 

  • نویسنده : اعظم صفری
  • منبع خبر : پوششی